New look!

Vad vill ni läsa om i denna blogg?  Vi funderar och funderar, vi vill ju ge er så många användbara tips som det bara går! Det här ska vara en kul och intressant blogg som ni kan läsa när ni vill ha tips om skönhet och mode! Så säg gärna till om det är något speciellt ni vill ha råd om, så skriver vi en rad eller två om just det :)  aja, nog om det!


Någonting som jag ska göra är att  inskaffa ett par färglinser! Så himla coolt. Jag som har bruna, ska testa ett par blåa.
Ni kanske vill ha ett par fräsiga ögon till nyår? Eller bara en kul grej att testa något nytt.  Kontraster är så himla snyggt!

Mörkt hår och ljusa ögon = nice kombo!      www.fargadelinser.com


OJ SÅ SNYGGT!


Kommentarer
Postat av: jessica

Det är sjukt snyggt när man har mörkt hår och blå ögon det gillar jag.. funderar själv på att färga tillbaka mitt i mörkbrunt.

2008-12-19 @ 13:38:05
URL: http://jessicaedvardsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0