TIPS TAPS TIPS TAPS TIPPITIPI...

Ja ni förstår var vi vill komma. TIPSSSSSS SÅKLART! wooooooooho jag själv (missgossipW) älskar att läsa tips överallt, så nu tänkte vi skriva ett inlägg om det!

TIPS 1:  Mascaror! Alla vill ha bra mascaror.. Så vi tänkte ge våra favoriter till er!

Först gossip W:s älsklingar...

1. LOUIS VUITTON paris waterproof curves mascara - Alltså, den är så bra så bra så bra! För det första, den klumpar inte och ger exakt mängd mascara. Och för det andra, när man tvättar bort den så blir man inte svart i hela ansiktet, utan det är bara som små smulor som man drar bort! U N D E R B A R! Dock ganska dyr... ca 250 - 300 :-

2. L'Oreal Voluminous x5 - För er som vill ha lite tjockare och större fransar så använde jag den här mycket förut! Är somsagt bra om du vill ha fylliga fransar, passar för fest! Den här är lite billigare, ca 98:- kan vara billigare ändå, och det är ju bara ett + i kanten!


Och nu gossip E:s älsklingar...



1. Volume Collagene L'oréal paris - Är ju så himla bra, man får riktigt svarta ögonfransar och mycket volym.
Man får riktiga rådjursögon med andra ord! riktigt bra är den måste jag säga. Ni borde prova den, kostar ca 145 :-

2.  Maybelline  COLOSSAL VOLYM EXPRESS mascara -  En superbra mascara för de som vill ha långa,klumpfria, svarta ögonfransar! Det blir en intensiv look på något sätt, den är faktiskt jättebra! Den kostar ca 165 kr :)

3.  Lancóme Hypnose - En lite dyrare mascara, men som verkligen håller vad den lovar och gör priset värt den! Lancome har ju gjort många bra mascaror men just denna tycker jag är lite bättre, den fyller upp de kraven jag gillar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0