GOD JUL

Jahapp, det var det det!  Har nyss träffat släkten, spelat bingolotto, ätit god mat, ja allt det där ni vet?
På tal om god mat, där inkluderas Inte Julmust.  Julmust, påskmust vad det nu än kallas så säger jag bara diffrent name, same shit!  Snart kommer det väl Midsommarmust också. Och det värsta av allt är att det inte att det är samma sak, utan att det inte är gott för fem öre,(tycker jag då) nejnej men endå så ska det minsann fram till varje högtid. Haha Inte meningen att musten skulle vara ämnet i inlägget här. 

Så vad händer imorgon då allihopa? Jag Miss E ska hem till mormor med hela familia så det blir nog mys! Miss W ska nog hem till farmor och mormor om jag minns rätt. ja,jo så var det nog ja. Men det är ju klart, julen är ju till för att firas med nära och kära :)  Oj, nu är det min tur här att äga ut bror min på GH!  så  GOD JUL & GOTT NYTT ÅR ALLA! Ha en otroligt härlig julhelg och nyår.  Hmm, kom just på att detta är det första inlägget som inte har något tips med. Typ,vardag bara,aja skönt att skriva av sig var det iallafall!  


  PEACE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0