Lite om oss/krånglig blogg

ÅHHHHH damn va jag hatar när man inte kan lägga in bilder... Krånglar bloggen ibland för er också? Jag tycker de händer 2 much. Men nu måste vi gossipgirls skärpa till oss, och bli duktigare på att skriva inlägg! Hoppas ni trogna läsare följer oss ändå, och ursäktar oss för vår dåliga uppdatering.

Men jag tänkte ta lite information angående oss så ni får veta lite mer :)

Miss W:

jag älskar: Jag har en katt som jag älskar så mycket. haha kan låta töntigt! men han är min bebis.
jag hatar: Uppkäftiga människor, vresiga människor, trotsåldersmänniskor etc..
musiksmak: Jag är mycket av en allätare! Men Justin Timberlake och Coldplay är absoluta favoriter.
Hårfärg: Ljusbrun
Favoritklädesplagg: Oj! Mina 96 brallor tror jag :)

Miss E:

jag älskar: mycket, jag är en kärleksfull person ;D
jag hatar: Killar med fula skor.. haha ytligt, i know. men gaah de måste ha snygga skor!
musiksmak: samma här, allätare. lyssnar på det som är bra ;)
hårfärg: Brun
favoritklädesplagg: Hmmm måste vara... Jag säger skor! mina pumps som jag köpte i london. :) hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0