NOT -listan


Här kommer some bad news!

1.
Plugg, hemarbeten, deadline, läxa, tenta.. - Ni ser vart jag vill komma va? Alltså nu är man studietrött och vill inget annat än att det ska bli jul, så man både får sprida glädje och själv få lite glädje. För vem vill inte just nu i detta ögonblick käka pepparkakor, dricka glögg, kolla på kalle anka med en glittrande gran och eld i vedspisen? ÄR NI MED MIG?

So not cool.......


2. Vinterfrossan
= viktökning x 100 - SJÄLVKLART ÄLSKAR ALLA ATT GOTTA SIG. Men på vintern blir det farligt! Mörkt ute = sockersuget ökar. Man springer förbi hemköp och köper lite av det ack så goda men onyttiga, sätter sig hemma och tittar på idol och tänker att det är livet. MEN när orkar man ta sig till gymmet, simhallen eller friskis? TYP LIKSOM ALDRIG. Man tänker att så mycket äter man inte, men då får ni tänka om ... + Att på vintern blir det mer innesittande. På sommaren är man ju ute och rör på sig hela tiden, då kan man käka glass i mängder! Nu säger jag inte att ni inte ska vinterfrossa ( det tänker iallafall vi ) men jag säger dock, akta er .........

Påväg hem till idol..........





3. Äkta päls - Alla ni som bär äkta päls.............. Jag hoppas att ni känner lite medlidande, annars är ni ooooooooonda människor! Eller snarare, ni ska inte ens bära äkta päls, för då flår JAG ER! Helt seriöst, fårpäls är helt okej eftersom ett får är vant att vara utan päls. Men en kanin? En hund? Ni kan då inte sett 101 dalmatiner när ni var yngre!

Cruela De Ville ............


XOXO miss gossip W

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0