Sperma

people! här får ni en, smaskig vet jag inte, men en nyhet! en konstig sådan!

ser ni vem det är på bilden? tja, för er som inte vet så är det sveriges egna Carolina Gynning! hon ska ju nu vara programledare i något tråkigt program, och nu ska ni få ett skönhetstips som hon har för att få hyn vacker.

jo, hon använder nämligen en spermakräm. enligt carolina så är det de nya från Hollywood. en kräm som innehåller ett ämne som finns högkoncentrerat i sädesvätska. man använder det för att föryngra huden, ge fukt och återfå lysten.

"- Jag vet att det här låter så jävla sjukt och hur snuskigt som helst men jag känner verkligen en jävla skillnad, jag har fått bebishud." så säger Carolina. dock la hon ut hela 1000 kr på behandlingen, men det tyckte hon var värt vartenda öre.

så tjejer, ni vet vad ni ska be pojkvännen göra... !

XOXO miss gossip W.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0