Dagens ämne lyder; Tomictomi



Okej, jag kan tycka att det är roligt med - i brist på bättre ord - roliga personangrepp. Alltså, kan man göra något roligt av inlägget utan att behöva använda ord som hora, fet, äcklig med mera. Men den här killen, han verkar bara vara jävligt desperat efter läsare. Jag kan tycka att han gå jävligt långt. Från en början när jag kollade hans blogg, så var det lite småkul med det här: Utrota Kissie grejen. Men på senare tid har jag kollat den igen.. Och jag kan inte annat än skratta, Ha ha ha! Jag som tyckte Kissie var töntig som provocerade, den här killen är bara jävligt klen. Kan man inte skaffa en blogg på ett bättre sätt, då gör ni som honom. 

Här ovanför på bilden ser ni honom. Ni kan också se att han har skrivit : "Jag är patetiskt, jag är ful blablabla jag tar inte åt mig så fortsätt skriv!"

Varför gör man ett inlägg om det om man inte tar åt sig?!!?!? Om du gillar det så ska du väl låta kommentarerna flööööda in och se glad ut! Ha ha, ha!! Jag är så jävla säker på att han tar åt sig, han är inte mer människa än någon annan. Han måste sitta och intala oss, eller ja, mer honom själv, att han inte tar åt sig.

Han har också skrivit: "Den är grå brun och sliskig. Vad fan gör människan för att få så fult ansikte?"

Det skrev han till Kissie, han ska fan inte säga något.

Fick lov att skriva av mig lite, även om vi också har en sorts skvallerblogg, skulle jag aldrig gå så långt som att kalla någon hora. Hora är någon som säljer sex för att få pengar. Hitta ett bättre ord och börja gå på svenskalektionerna. Han är säkert en glad prick om man känner honom, men det intrycket jag får av honom, nejnejnej.

Fuck you right back. XOXO Gossipgirls

Kommentarer
Postat av: Tomic

kissie skrev hora till mig med (på playahead)

Så jag jämnar bara ut det :)

2009-02-13 @ 00:08:42
URL: http://tomictomi.se
Postat av: Sophie

Snälla, så bara för att man skriver att man inte tar åt sig så gör man det? Det bevisar bara hur fel ni har. Kissie går på människor utan som helst anledning, varför? Jo för hon har absolut inget självförtroende, inga vänner och är mytoman! Tomic har all rätt att skriva att han inte tar åt sig, han kanske inte gör det eller hur? Tänk efter, alla är inte svaga människor!

2009-02-13 @ 00:16:16
URL: http://suflaaan.blogg.se/
Postat av: Sophie

Vadå, för att han vågar stå för sina åsikter? Det är många som inte gör det, att han är en av dom som gör det är bara bra! Så om jag är trött till exempel, får inte jag skriva det i ett inlägg då? Det är exakt samma sak! Om han inte tar åt sig så gör han inte det, bara för att han nämner det i bloggen betyder det inte att han tar åt sig! Jag har nämt flera gånger att jag skiter fullständigt i vad folk tycker och tänker om mig, just för att jag är sån som person. Han vågar åtminstånde vara ärlig och stå för det han tycker istället för att vara anonym som vissa andra (och JA, jag menar er!).

2009-02-13 @ 13:21:40
URL: http://suflaaan.blogg.se/
Postat av: TomicTomi.se

eh va ?

2009-02-13 @ 15:33:02
URL: http://tomictomi.se
Postat av: Fittan Fes

Shit vilken laim blogg!!

Sitter du i timrå & snickrar eller??

Nej, kolla in vår på;

www.fittanfes.com

See ya!!

2009-02-13 @ 15:45:29
URL: http://www.fittanfes.com
Postat av: CelineJansson

Herregud, jag tycker inte om han! Han kritiserar dom från topp till tå, och jag har ändå bara varit på hans blogg i minst 5 minuter.. och det enda jag såg var att han drar ner alla i sin egen skit!

2009-02-13 @ 15:53:05
URL: http://celinejansson.blogg.se/
Postat av: Anonym

han är så jävla omogen, hur gammal han nu tror att han är så når han iaf inte upp till sin åldr.

2009-02-14 @ 19:53:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0