"Pattinson vill ta på sina motspelerskor"


Robert Pattinson är inte en av dem som drar sig för att spela in intima scener med sina motspelerskor. Tvärtom är det någonting som skådishunken gärna skulle vilja göra mer av.  

Den 22-åriga stjärnan, som nyligen avslöjade att han känt ett stark band till kollegan Kristen Stewart under inspelningen av filmen "Twilight", berättar för tidningen You Magazine om sin syn på det hela:


- Det finns definitivt någonting speciellt i elementet beröring. Det är väldigt få gånger när man skådespelar som man faktiskt får chansen att röra vid någon, speciellt i modern film på grund av sättet filminspelningen är arrangerad.  

- Jag antar att det verkligen blir en annan sak om man fysiskt håller i den andra skådespelaren - det gör situationen väldigt annorlunda.


AV MIMMI LEXANDER
FOTO STELLA PICTURES

Bild och info:
MSN.se


Ojojoj då. Pattinson brukar även fria till sina motspelerskor. Han har även erkänt det, dock vet jag inte om man ska ta det seriöst eller ej eftersom Kristen sade i en intervju:

- "Han har friat till de flesta tjejer han träffat. Så jag tror inte att det var något speciellt till mig." säger hon och skrattar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0