LUSH - produkter

Älsklingar! Innan jag hoppar i säng så ska jag bara ge er lite tips!

Jag har några uuuuuuuunderbara ansiktsprodukter som funkar superbraaaaa till bland hy! Alltså, om du kan både bli torr och fet i hyn. Den funkar i andra fall också. Den kommer från affären Lush. Det är grejer från naturen och ingenting är testat på djur. Jag vet att Lush finns i Sthlm och Linköping, finns säkert i Götet och andra större städer också.


Den första heter Imperials. Det är en 24/7 kräm till ansiktet.
Jättesmå bilder, i know...



Och sen finns det en peeling som jag gillar vid namn Ocean salt.
Ni vet väl att man ska peela 2 ansiktet gånger i veckan?



Nu har ni iallafall en liten bild av hur dem ser ut! M Å S T E testas!

PS; Finns nog även internetshoppar så du kan få dem hemskickade!

XOXO Gossipgirls


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0