Svar på kommentar



Om detta nu är våran Dessiiiiiiiiiiii så säger jag bara såhär; Ha!

Desirée
"Men vi bråkade visst på riktigt? hatar pucko jävlar som låtsas veta allting"

Ursäkta? Pucko jävlar? Ha! Som om man blir sams när någon spottar på en, och allt ni sa om varandra. Det är förfan inte acceptabelt. Då är man jävligt låg. Speciellt när man har vart BÄSTA VÄNNER en lång tid, tuh!

Nej hjärtat, jag tror dig inte. Publicitet, det var det ni suktade efter. När ni kom upp på topplistorna så blev ni heeeeeeeeeeelt plötsligt vänner och allt fortsatte som vanligt. Ni gjorde brutala bråk och skrev saker som "fjortis" med mera till varandra, för att det skulle vara intressant att läsa om. Vi är inte dumma, eller, iallafall inte jag. 

PS; Jag låtsas inte veta allt, jag vet allt. ;)

Smack that!

XOXO Gossipgirls

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ni har inte tänkt på att det kan va nån annan som har skrivit det? fråga effter dissies ip nummer, o sen kolla om det va samma.

2009-03-08 @ 18:04:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0