Vanessa Hudgens + New Moon = WHAT?!

OKEJ! Först och främst så vill jag bara äta någon. Ni vet New Moon? Premiär i november? (Yes världspremiär, och skådespelarna ska kanske till Sverige!!!!!!! Dem jobbar på det) Tillbaka till ämnet. New Moon. Så var det. Vanessa Hudgens, ni vet, hoppar runt och tjoar i High school musical, ska kanske vara med i New Moon. Är det ett skämt eller? No offence till henne men....... Jag kommer sitta och fundera på " När kommer de jobbiga låtarna då? När studsar alla fram och tillbaka i små cheerleader kläder? Nej justja.... Det här var New Moon. "

Det ska vara skådespelare man inte känner till. Annars funkar det inte. Jag kommer inte ta hennes roll seriöst, jag är helt säker. Jag vet, jag dömmer innnan hon fått en chans. Men jag kan bara inte se henne i New Moon... Tack och lov att det för tillfället är ett rykte!



Vad säger ni? Borde hon få vara med? Hon kommer iallafall se ut sådär när dem säger nej... Moha ha ha

Kommentarer
Postat av: Martina

Jag säger varför inte? hon är säkert jätte bra, bara för hon har vart med i high school musikal betyder det inte att hon är dålig



Hade det bra;)

2009-03-07 @ 23:31:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0