I hate blondes

Okej, vet ni vad jag har tröttnat på? Det här påståendet/kommentaren: Ni älskar min blogg för att jag är blond, ni tycker jag är snygg, för jag är blond. Så här säger jag: 2005 ringde, de vill ha tillbaka sitt slitna, gula hår.

Folk skiter väl i om kissie, dessie och paow är blonda. De är idioter, de är egoister, därför älskar folk att läsa om dem. Inte har väl de intressantare liv än någon annan för att de är blonda? De har blivit så förblindade, de måste intala sig själva att de är så jävla snygga. I nästan varje inlägg berättar desiree om varför det är så bra att vara blond. D och P härmar kissie ner till tårna, de erkänner det bara inte. Kissie gör precis allt som natacha peyre gör, men det erkänner inte hon heller.

Jag läser deras bloggar, men det är inte för att jag tycker de är snygga. Måste man tycka någon är snygg för att läsa deras blogg? Ha ha jag blir så trött. Jag vill bara smälla till 14-åringarna. Wake up.




Detta blir veckans bitchclap, nog kan man ha själförtroende, vilket alltid är bra. Men man behöver inte överdriva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0